gconfd-2

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 10 Cze 2005, 11:40:48 CEST

On Fri, 10 Jun 2005 09:36:14 +0200
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> wrote:

> [...]
<quoting outlook>
Jeżeli zdychanie z sygnałem 11 jest eleganckie, to potwierdzam, zdycha.
Inna rzecz, że aplikacja korzystająca z w/w ustrojstwa nie zakończyła
pracy (mozilla-firefox), a od jej *odpalenia* (nie zakończenia, bo to
nie nastąpiło) minęło dokładnie 20 minut (wg logów).
</quoting outlook>

1. odpaliłem gedit pod twm.
2. zamknąłem go
3. po jakimś czasie gconfd-2 zakończył działanie
4. sprawdziłem na 2 maszynach - bez negatywnych objawów

--
Fryderyk Dziarmagowski