kiax.spec vs. amd64

maHo lukaszmach w gmail.com
Pią, 10 Cze 2005, 12:19:11 CEST

On 6/6/05, Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org> wrote:
> Doprowadziłem Kiaxa do momentu w którym zaczyna segfaultować zamiast kłamać,
> że "Authorization failed". Zmusiłem go do budowania z zewnętrznym iaxclient i
> wrzuciłem dzisiejszy snap z CVSu. Ktoś ma pomysł czemu akurat tutaj faultuje?

dodałem łatkę na te 32bitowe sprawy, i przestało segfaulcić.

Nie działa mi jeszcze (tzn nic nie słyszę) ale to pewnie dlatego że
nie ma iLBC wbudowanego.

Tak notabene: czy iLBC dodać do iaxclient jako default, czy z bcondem --with?.

ilBC jest wolne z zastrzeżeniem do niekomercyjnego użytku. Czyli
możemy to trzymać na repozytoriach, ale jak ktoś chce tego użyć do
celów komercyjnych, musi mieć zgodę GIPS. Przynajmniej tak zrozumiałem
z http://www.ilbcfreeware.org/documentation/gips_iLBClicense.pdf

pozdrav

maHo