SPECS: libbonobo.spec - R: popt-devel in -devel; BR: pkgconfig - r...

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 10 Cze 2005, 12:34:10 CEST

Mniej wiecej Fri, Jun 10, 2005 at 12:10:32PM +0200, zainteresowany Fryderyk Dziarmagowski rzekl:
> On Fri, 10 Jun 2005 11:17:43 +0200
> Zbyniu Krzystolik <zbyniu w geocarbon.pl> wrote:
>
> [snip]
>
> proszę tylko o odpowiedź na pytania:
> 1. czy po dodaniu BR: popt-devel do libbonobo.spec zamierzasz wycofać
>    ten BR ze speców zależnych od libbonobo-devel?

Moje tak, inne tylko przy okazji jakiejś innej zmiany. Na razie
znalazłem jeszcze kilka brakujących Rów w -develach i próbuję odnaleźć
końce sznurków, żeby uniknąć takich przypadków jak wyżej.

> 2. dlaczego po dodaniu nadmiarowego BR: popt-devel do gnumeric.spec nie
>    wycofałeś go

gnumeric wymaga popt-devel wprost, a budowanie np --without wszystko, to
się sypnie.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A