SPECS (AC-branch): bash.spec - release 22 - commented out PS1 xter...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 10 Cze 2005, 12:59:40 CEST

On Fri, 10 Jun 2005, Jan Rekorajski wrote:

> Urazona duma, ze ktos ci smial zwrocic uwage ze twoje wspaniale
> rozwiazanie tak wspaniale nie jest?

Żadna urażona duma - chyba twoja.
Raczej twoje

> man bash
> /PROMPT_COMMAND
>
> Poprawiaj.

Nie, bo chore jest uruchamianie komendy przy każdym enter...

Poprawka to musi wylądować w mc, a nie w bashu. Tylko mc jakoś ma z tym
problem...