bootdisk/trunk/batch-installer/ui/ui-pkgs

Marcin Król hawk w limanowa.net
Sob, 11 Cze 2005, 21:14:25 CEST

> Author: klakier
> Date: Thu Jun  7 12:42:34 2001
> New Revision: 2000
>
> Modified:
>    bootdisk/trunk/batch-installer/ui/ui-pkgs   (contents, props changed)
> Log:
> - fix

<ciach zmiany>

Mam nadzieje, ze wygenerowales i przetestowales bootdiski z tymi
zmianami? Bo commitnales to na trunk, ktory jest wlasnie stabilizowany i
z ktorego sa generowane aktualne bootkietki. W chwili obecnej nie ma tam
miejsca na eksperymenty. Poza tym uprasza sie o dokladniejsze
commitlogi. "fix" na jaka dolegliwosc? Cos dzialalo zle? Prosze o
odpowiedz na priv albo grupy w przeciagu 24 h. Brak odpowiedzi == revert
bo musze wygenerowac nowsze dyskietki najpozniej jutro i nie mam juz
czasu na ich ponowne testowanie.

M.