Mapserver

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Nie, 12 Cze 2005, 02:39:18 CEST

Cześć,
uzdatniam mapserver.spec do działania i po ciężkich prześciach z PHP, utknąłem
w momencie budowaia mapscripta dla tcl. make używa swiga do dalszej budowy i
problem występuje taki:

i686-pld-linux-gcc (...) -DTCL_WIDE_INT_TYPE=long long  (...)

co oczywiście powoduje błąd:

i686-pld-linux-gcc: long: No such file or directory

czy ktoś wie jak to ugryźć? google pokazały, że słownie jednej osobie cos
takiego wystąpiło (na liście mapservera był post) ale pozostała bez
odpowiedzi.

Pytanie jest jeszcze drugie, mapserver wymaga do kompilacji plików regex/*.o z
budowy PHPa, wymyśliłem że można wydzielić pakiet php-devel-regex z tymi
plikami. Zrobiłem tak lokalnie i działa - commitować to, czy jest to za duża
zbrodnia na paczkach PHP?

TIA,
Marcin