SPECS: libbinio.spec - new

Robert Kurowski koorek w gmail.com
Nie, 12 Cze 2005, 11:00:27 CEST

On 6/12/05, Tomasz Wittner <twittner w o2.pl> wrote:
> Jak dla mnie zrobienie i "komitnięcie" jeszcze raz tego samego speca nie
> byłoby niczym aż tak strasznym w skutkach, gdyby ten "nowy" spec był
> poprawnie zrobiony, chociaż i tak pewnie nadawałoby się to do cofnięcia, a
> sprawdzenie "na 4 strony" czy czegoś nie ma już w cvs jest pierwszą rzeczą,
> którą należy zrobić przed rozpoczęciem pracy nad czymś "nowym". I nie dziw
> się naszemu poirytowaniu:

Sprawdzalem, byc typo po grepie ... w kazdym razie bylem przekonany ze nie ma

> %files
> %defattr(644,root,root,755)
> %doc AUTHORS ChangeLog NEWS README TODO
> %{_libdir}/%{name}.so
> %{_libdir}/%{name}.so.1.0.0
> %{_libdir}/%{name}.la
> %{_infodir}/%{name}*
>
> To jest źle + złe jest to co było wcześniej a zabrakło w Twoim komicie -

żle w sensie unifikacji?

> dobrze jest przynajmniej wiedzieć o *template*.spec, "zrzynać stałe
> fragmenty" dot. ac/am/lt, stron info itd., przeczytać wspaniałe
> PLD-doc/devel-hints-en.txt, patrzeć na poprawki które wprowadzają inni po
> Tobie - to tak na sam początek.

Zawsze biore template.spec (no, prawie zawsze, ale tym razem z
template). Kto i co poprawia zawsze patrze. Ale widac niereformowalny
jestem :\

Czytalem devel-hints-pl ... duże rozbierznosci sa?

--
Robert 'koorek' Kurowski
JID: koorek w pld-linux.org