Mapserver

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Nie, 12 Cze 2005, 12:12:37 CEST

Dnia niedziela 12 czerwiec 2005 08:58, Jakub Bogusz napisał:

> -D...="long long"

tak, wiem, niedopisałem rzeczywiście że tego nie ma nigdzie jawnie, afaik jest
to generowane przez swiga i nie mogę podmienić po prostu w Makfile'u, choc
jeszcze bedę szukał.

Bardziej chodziło mi o to czy swig ma jakąś opcję w stylu "Quote names" czy
jakos tak, którą być moze przeoczyłem w opcjach.

> A fuj. Potem jeszcze doszłoby rozróżnianie php 5/php4 itd.
> Nie wystarczy mu API regex z glibc?

wiem, że fuj ;] musi mieć z PHPa, żeby zechciał współpracować z PHPem
skompilowanym jako moduł, a nie php-cgi (do czego dążę generalnie), nie mniej
nie wiem czemu.

Choć i tak nie wiem czy zadziała nawet jak już się skompiluje - mam z każdą
chwilą większe wątpliwości ;]

m.