poldek, multilib, file colors

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 12 Cze 2005, 17:44:16 CEST

On Sun, Jun 12, 2005 at 04:50:53PM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> On Sun, Jun 12, 2005 at 04:29:01PM +0200, Paweł A. Gajda wrote:
[...]
> Że też powinien pozwalać na instalowanie takiego samego pakietu
> w różnych kolorach i pakietów z takimi samymi plikami, ale w różnych
> kolorach.
>
> OIDP to cały pakiet ma swój kolor jak i pliki w pakiecie mają swoje
> kolory.

Pliki mają kolory, pakiet ma architekturę i jakoś związany z nią lub
plikami(?) kolor - o właśnie, używany przy Obsoletes, co powinno mieć
dla poldka znaczenie. Szczegóły chyba niestety tylko w kodzie rpm-a.

Jest jeszcze znacznik %{INSTALLCOLOR} dla każdego (zainstalowanego)
pakietu - chyba wartość %_transaction_color z czasu instalacji pakietu.
Czy jakoś tak.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/