poldek, multilib, file colors

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 13 Cze 2005, 00:20:24 CEST

niedziela 12/06/2005 17:24:45, Jakub Bogusz:

> W installplatform jest definiowane MULTILIBNO - to idzie potem do makr
> _multilib* (w platform).
> Do tego są definicje arch_compat w rpmrc (pozwalające instalować
> odpowiednie pakiety 32-bitowe na architekturach 64-bitowych).
> Resztę załatwiają kolory plików w pakietach (0/1/2 w zależności od
> rodzaju - nie-ELF/ELF32/ELF64).

rpm-4.3 jakoś to olewa, przy "%_transaction_color 2" (2...) pozwala
na instalację chyba dowolnych architektur jednocześnie:

$ rpm -q foo --qf '%{NAME}-%{VERSION}-%{ARCH}\n';
foo-1.0-i386
foo-1.0-x86_64
foo-1.0-athlon
foo-1.0-i686

Gdzieś jest PLDowa binarka 4.4.1? W ac-test niet.

[ciach]
> Wystarczyłoby chyba, żeby poldek traktował pakiety o tej samej nazwie
> dla różnych architektur jako różne.

I tak zrobię. Chciałbym jednak traktować wszystkie ix86 jako jedną, bez
takich kwiatków jak powyżej, może 4.4.1 już to obsługuje.

Dzięki Wam za info, wygląda to lepiej niż się spodziewałem.