Problem z terminalem (chyba) po upgradzie

Jan Widel jwnews w debian.maszyna.pl
Śro, 15 Cze 2005, 09:43:23 CEST

Adam Gołębiowski napisał(a):

>$ rpm -q bash terminfo vim
>bash-2.05b-21
>terminfo-5.4-2
>vim-6.3.071-8
>
>I niestety mam ciągle problemy z ^? zamiast backspace w Vimie. Any
>hints?

Kurcze, masz racje coś jest nie na rzeczy:
odpalam aterma i zamiast backspace mam ^? (sprawdzałem na TERM=xterm,
xterm-color,gnome,linux)
odpalam gnome-terminal i wszytko jest ok, ale loguje się po ssh na
zdalną maszyne (ac-ready) i w vimie ^? zamiast backspace
odpalam xterm lub konsole kde'owe i wszytko OK, zarówno lokalnie jak
zdalnie, przy różnych TERM'ach.

[jasiek w pld jasiek]$ rpm -q aterm xterm bash vim terminfo gnome-terminal
kdebas>
aterm-0.4.2-9
pakiet xterm nie jest zainstalowany
bash-2.05b-25
vim-6.3.071-8
terminfo-5.4-2
gnome-terminal-2.10.0-3
kdebase-konsole-3.4.1-1

Jakieś pomysły/sugestie? Na pewno przy bashu rel (chyba) 17 nie było
problemów.

--
Pozdrawiam
Jan Wideł