Problem z terminalem (chyba) po upgradzie

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 15 Cze 2005, 22:52:09 CEST

On Wed, Jun 15, 2005 at 10:40:04PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nie, aterm/rxvt ;)
>
> Widziałem twoją poprawkę (ładna guma do żucia ;) ), ale chyba lepiej by
> było się zainteresować dlaczego tak się dzieje. Jakoś żadne inne terminale
> nie mają z tym problemu... Może problem jest w definicji terminfo i/lub
> hardcoded sekwencjach w tych terminalach?

Może. W każdym bądź razie poprawka na szybko, bo:
- nie mam czasu (System Eliminacji Studentów Jest Aktywny)
- umiejętności (wcześniej nie grzebałem w terminfo)

A niedziałający backspace w Vim jest po prostu delikatnie mówiąc
irytujący.

> P.S.: aterm/rxvt ma problemy, niezależnie od środowiska...

Hm, ktoś może wyjaśnić czemu właściwie służy stty erase `tput kbs` ?