Problem z terminalem (chyba) po upgradzie

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 16 Cze 2005, 09:17:29 CEST

On Wed, Jun 15, 2005 at 11:14:36PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Ustawia backspace na podstawie zawartości terminfo (choć mogę się mylić ;) )

Tyle, że AFAIK "stty erase" służy do ustawiania kodu sterujacego
wysyłanego do terminala (tak rozumiem `man stty`, które jednak nie jest
dla mnie w pełni jasne), a `tput kbs` określa jaki kod znaku zwraca
terminal po wciśnięciu backspace. Do tego dla wielu terminali w PLD nie
jest zgodne z prawdą -- co innego jest w terminfo, a co innego zwraca
terminal. Możliwe, że ta linijka ma rozwiązywać ten ostatni problem (na
który wiele programów ma obejścia, ale nie wszyskie).

Pozdrowienia,
	Jacek