problem kde 3.4 vs ooo (BTS#5640) - jeszcze aktualny?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 16 Cze 2005, 11:22:51 CEST

On Thursday 16 of June 2005 10:22, Jakub Bogusz wrote:
> To jest jeszcze aktualne?
> Próbowałem powtórzyć i nic się nie wywaliło.
> Tylko nie umiem tego powtórzyć, czy problem znikł wraz z jakimiś
> poprawkami w KDE?

Nie jestem pewny, ale ostatnio u mnie na uczelni ten problem występował. To
i686 z KDE 3.4.1 i OO 1.1.4-3.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics