qjackctl i ppc

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 17 Cze 2005, 16:37:37 CEST

On Fri, 17 Jun 2005 16:08:54 +0200
The Undefined <undefine w aramin.net> wrote:

[...]
> problem leży najprawdopodobniej w cofniętym czasie na builderze ac-ppc i
> zbyt szybkim puszczaniu na buildery paczek ktore ledwo co wyszły ;)

chciałem tylko zwrócić uwagę, że _każdy_ pakiet, ktory wysyłam na
buildery jest wcześniej przetestowany pod kątem budowania, sprawdzenia
zależności i działania. nie zajmuję się czym popadnie i możesz być
pewien, że to buildery są za wolne, a nie ja za szybki :)
wyjątkiem od tego są gnome-bluetooth i gnome-applet-phone-manager, które
z powodu braku wymaganego hardware doprowadziłem do wstępnego działania.
ma ktoś może usb bluetooth dongle i aparat z bt na zbyciu? ;) bo z moją
nokią 5110 nie chce działąć ;>

--
Fryderyk Dziarmagowski