SPECS: dwg2dxf.spec - unified "QCad" caps, pl cosmetics

Michał Łukaszek prism w hornet.eu.org
Pią, 17 Cze 2005, 23:43:06 CEST

Dnia piątek, 17 czerwca 2005 23:30, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> dime.spec:Format pliku DXF pochodzi z AutoCAD-a, obecnie jest jednak bardzo
> qcad.spec:QCad jest profesjonalnym programem CAD. QCad-em możesz prosto
>
> A co z tym ?

W "AutoCAD" pisze się dużymi literami CAD, więc do zmiany.
W takim wypadku odmiana chyba powinna być z pauzą, ponieważ na końcu nazwy
jest skrót CAD. Chyba, że traktować to jak tak dziwnie pisaną nazwę własną,
wtedy można łącznie. A jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi.

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)