rpm-4.4.1 i sqlite3

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Nie, 19 Cze 2005, 11:19:50 CEST

Quoting Arkadiusz Patyk <areq w pld-linux.org>:

[..]
> już mnie też to zabolało przy instalacji malutkiego systemu z rpm -
> narzut neona i spólki jest odczuwany
> Postuluję za wywaleniem tych zależności.

  khm... dodatkowo jeszcze nasz rpm jest nieużyteczny gdy nie ma
  podmontowanego /usr. (ba, miałem kilka takich sytuacji - trudno się
  ściąga live/rescue z modemu)

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,