Co z %{_libdir}/cgi-bin

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Nie, 19 Cze 2005, 12:25:13 CEST

On Sun 19. of June 2005 12:04, The Undefined wrote:

> glupie pytanie - dlaczego nie /usr/share/cgi-bin w takim razie?
Bo:
1. w */cgi-bin mogą być binarki (arch-dependent)
2. bo /usr/share jest dla "data files" (ref. FHS 2.3) a nie dla programów
3. bo /me uważa, ze wszystkie programy cgi, niezależnie od tego czy są
skryptami czy binarkami powinny być w jednym katalogu jak programy z /usr/bin
(tam też masz skrypty sh czy inne arch-independent).
4. W /usr/lib/{ew. cośtam} to miejsce nie tylko biblioteki ale też progsy
wywoływany niebezpośrednio (tak pamiętam z dok. FHS jeśli mnie Altzheimer nie
zwodzi).

--
Tomasz Wittner