SPECS: openldap.spec - added overlay-pcache package - adapterized

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Nie, 19 Cze 2005, 20:42:13 CEST

Mniej wiecej Sun, Jun 19, 2005 at 07:46:42PM +0200, zainteresowany Grzegorz Konopko rzekl:

> BRy sa najczęściej posortowane, ale co masz na myśli pisząc "wyszukiwanie
> niektórych BRów" ?

Jeśli występuje ciąg
^%{__autoconf} => BR: autoconf
^%{__automake} => BR: automake
^%postun -p /usr/bin/scrollkeeper-update => BR: scrollkeeper
%{_omf_dest_dir} => BR: scrollkeeper

jest takich przypadków pewnie kilkadziesiąt jeśli dołożyć np
^%useradd => Requires(pre):  /usr/sbin/useradd

Takie które są jednoznaczne, łatwe do wyłapania - po prostu
automatyzowalne.

Problem widzę w %ifach - zrobienie tego porządnie i tak wiązałoby się z
sensownym sortem.

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A