Nowa wersja RescueCD - 20060919

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pon, 20 Cze 2005, 00:30:41 CEST

Witam

Troche czasu mineło od ostatniego wydania - ale ten czas leci ;)

Na http://rescuecd.pld-linux.org/beta/
wrzuciłem nowe wersje na x86 (i486 i lepsze) oraz amd64.
Najważniejsze zmiany:
- kernel 2.6
- wywaliłem devfs - aktualnie static dev
- świeże pakiety z Th - w zasadzie wszystko z HEAD i gcc4
- pare nowych pakietów - stery do WIFI,p7zip,LZMA,ipsec-tools itd
  lista http://rescuecd.pld-linux.org/beta/x86/RPMS.add
- initramfs zamiast zabaw z initrd i pivot root
- kompresja lzma - dzięki niej udało się zmieścić na 50M - po staremu
byłoby ok +20% wiecej

Wersja na amd64 jest inaczej zbudowana od x86, załozyłem ze nie ma
amd64 z mniej niż 256RAM - cały filesystem jest trzymany rozpakowany
na / tmpfs.

To tak w telegraficznym skrócie.
Proszę o przetestowanie i informację jak to się sprawuje.
Wszystkie komentarze  i propozycje jak zawsze mile widziane.

Narazie info puszczam tylko tutaj - było za dużo zmian by bez
większych testów trąbić na świat.

Pozdrawiam,

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]