transfer przez ruter na linuxie (PLD)

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 20 Cze 2005, 16:02:51 CEST

On Mon, Jun 20, 2005 at 03:50:05PM +0200, Marcin Doliński wrote:
> Czy to p166mmx? Pewnie problem magistrali ;>
u mnie na p166mmx szlo spokojnie jakies 60-80mbit ruchu
problemy zaczynały się podczas dosów i dużych ilości pakietów, gdy
tabelki nie wyrabiały :p

a wracając do problemu - może karty są na tym samym przerwaniu?

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI