java-sun - zapętlenie zależności.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 20 Cze 2005, 19:57:35 CEST

Ostatnio zmienił się w Ac poldek i rpm i pojawiło mi się coś takiego
(wcześniej tego nie było):

$ poldek --sn builder
Weryfikacja /home/users/darlas/rpm/RPMS/packages.dir.gz... OK
Wczytywanie /home/users/darlas/rpm/RPMS/packages.dir.gz...
Przeczytano 44 pakiety
błąd: Zapętlenie zależności: błąd: java-sun-jrebłąd:  <- java-sun-toolsbłąd:  <- java-sun-jrebłąd:  <- java-sunbłąd:
błąd: Zapętlenie zależności: błąd: java-sun-toolsbłąd:  <- java-sun-jrebłąd:  <- java-sun-toolsbłąd:
Wykryto 1 zapętlenie zależności
Wczytywanie /var/cache/poldek/packages.dir.dbcache.var.lib.rpm.gz...
Przeczytano 1037 pakietów

Witaj w poldkowym trybie interaktywnym. Wpisz "help" aby otrzymać pomoc.

poldek>

A ta java to:

java-sun-jre-1.5.0.02-1
java-sun-mozilla-plugin-1.5.0.02-1
java-sun-tools-1.5.0.02-1
mozilla-plugin-java-sun-1.5.0.02-1
java-sun-jre-alsa-1.5.0.02-1

Tak w ogóle to nie wiem czy to stwarza jakieś problemy, tak tylko piszę,
może ta informacja jest do czegoś potrzebna developerom zainteresowanym
java-sun.spec. A jak nie, to mnie tu nie było.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                              Sieć interpretuje cenzurę jako