Nowa wersja RescueCD - 20060919

Enleth enleth w enleth.com
Pon, 20 Cze 2005, 22:23:41 CEST

Dnia poniedziałek 20 czerwca 2005 00:30, Arkadiusz Patyk napisał:
> To tak w telegraficznym skrócie.
> Proszę o przetestowanie i informację jak to się sprawuje.
> Wszystkie komentarze  i propozycje jak zawsze mile widziane.

Dzisiaj zainstalowałem PLD używając tego, nie stwierdzono żadnych
nieprawidłowości, działa bardzo dobrze.
Tylko nie załadowało automatycznie modułów do części sprzętu, ale na starym
RCD na 2.4 było tak samo, więc to chyba ogólny problem z płytą główną (nie
wykryło np. kontrolera SATA i IDE), szczególnie że LiveCD się w ogóle
wyłożyło na tym komputerze przy starcie. Instalacja przebiegła poza tym
bezbłędnie, włącznie ze zmianą rozmiaru NTFSa, ściągnięciem i
skonfigurowaniem systemu itp.
Ogólnie, wrażenia pozytywne. Th najwyraźniej działa.

Pozdrawiam

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}