rpm-4.4.1 i sqlite3

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 20 Cze 2005, 22:54:27 CEST

On Sun, Jun 19, 2005 at 04:31:59PM +0200, Jan Rekorajski wrote:

> Dziekuje za postulaty ;>
> home_etc zostal przerobiony tak ze biblioteka jest w osobnym pakiecie i
> laduje w /lib - wiec tu juz nie bedzie zaleznosci.

Co do przenoszenia do /lib - z praktyki mi wyszło, że prościej wychodzi
kompilować normalnie (z %{_prefix}=/usr, %{_libdir}=/usr/%{_lib})
i potem tylko przenosić bibliotekę dzieloną do /%{_lib} i poprawiać
symlinka *.so .
Przy kompilacji z %{_libdir}=/%{_lib} jest więcej roboty (przenoszenie
symlinka *.so i biblioteki statycznej do /usr/%{_lib}, poprawianie
ścieżek w *.la).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/