Nowa wersja RescueCD - 20060919

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Wto, 21 Cze 2005, 00:13:57 CEST

Enleth wrote:

> Czyżby coś z obsługą nForce4 było jeszcze niekompletne w kernelu?
LiveCD jest tak stare, że wtedy to jeszcze nForce4 nie było...
Więc...
Ale mogę się mylić ;-)

> BTW, przepraszam że na liście, ale ciekaw jestem czy kolega doszedł do tego,
> jaki moduł u niego obsługuje kontroler IDE - możliwe, że wszystkie nForce4
> mają ten sam, a by mi się ta informacja przydała.
Mają ten sam (przynajmniej na 3 i 4 tego używam):

CONFIG_BLK_DEV_AMD74XX:
  This driver adds explicit support for AMD-7xx and AMD-8111 chips
   and also for the nVidia nForce chip.  This allows the kernel to
   change PIO, DMA and UDMA speeds and to configure the chip to
   optimum performance.

Symbol: BLK_DEV_AMD74XX [=y]
Prompt: AMD and nVidia IDE support

--