Nowa wersja RescueCD - 20060919

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Wto, 21 Cze 2005, 00:32:15 CEST

On Mon, 20 Jun 2005 22:23:41 +0200, you wrote:

>Dzisiaj zainstalowałem PLD używając tego, nie stwierdzono żadnych
>nieprawidłowości, działa bardzo dobrze.

gut

>Tylko nie załadowało automatycznie modułów do części sprzętu, ale na starym
>RCD na 2.4 było tak samo, więc to chyba ogólny problem z płytą główną (nie
>wykryło np. kontrolera SATA i IDE), szczególnie że LiveCD się w ogóle
>wyłożyło na tym komputerze przy starcie.

moduły do sata sie nie ładują automagicznie - może faktycznie warto by
było to zrobić
a co do ide to powinno się załadować
pokaz mi wynik:
pcidev /ide
pcidev /scsi
lspci; lspci -n

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]