SPECS: asc.spec - up to 1.15.3.0 - SDL hack - temporary rel 0.1 (s...

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 21 Cze 2005, 10:34:24 CEST

On Tuesday 21 of June 2005 08:36, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Chwila, moment. Co to za psujstwo?
> Jaki ty chcesz miec DISPLAY przy budowaniu z crona na builderach ?

Nie wiedziałem, że to coś moze na builderach popsuć, bo paczka u mnie jak i u
Undefined nie budowała się. Zmianę mogę cofnąć, ale nie mam pomysłu jak
doprowadzić do tego, żeby to się zaczęło budować.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics