/usr/lib/rpm/find-provides

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Wto, 21 Cze 2005, 22:13:36 CEST

Dnia wtorek, 21 czerwca 2005 21:54, Rafał Cygnarowski napisał:
> Cześć!
>
> co się stało z /usr/lib/rpm/find-provides?
> Próbuję zbudować pakiet, a ten wywala mi, że brak takiego pliku... i
> rzeczywiście, nie ma go...

Troszkę więcej szegółów... próbowałem zbudować pakiet z jpackage, gdzie
znajduje się takie cudo:

# Avoid RPM 4.2+'s internal dep generator, it may produce bogus
# Provides/Requires here.
%define _use_internal_dependency_generator 0

Skoro już jest coś takiego... to pliki find-provides i find-requires powinny
istnieć lub makra %__find_provides, %__find_requires prowadzić do "czegoś"
działającego. Czym to być powinno?

--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl