problem z rpm (chyba)

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Wto, 21 Cze 2005, 22:32:06 CEST

Jakub Pisarczyk wrote:

> czytam nonstop, musialo mi umknac.
>
> niestety usuniecie __db* jak rowniez wszystkiego oprocz Packages nie
> pomoglo, efekt:
>
> [root w neptun rpm]# ls
> Packages
> [root w neptun rpm]# rpm --rebuilddb
> rpmdb: unable to initialize mutex: Function not implemented
> rpmdb: /var/lib/rpm/__db.001: unable to initialize environment lock:
> Function not implemented
> error: db4 error(38) from dbenv->open: Function not implemented
> error: cannot open Packages index using db3 - Function not implemented (38)

z tego co sie doczytalem, choc sam jeszcze nie mam tego problemu ;) to
trzeba bylop to zrobic zaraz po upgrade, a teraz pozostaje Ci
reinstalacja pakietow czy jakos tak... ;) ale szczegolow nie podam,
przejrzyj liste dokladnie, pare razu sie ten temat powtorzyl afair.

	MySZ

--
Marcin ``MySZ`` Sztolcman
http://diary.urzenia.net :: mailto:http://urzenia.net/email