pci-database: net.pci.in - readded three ids as eepro100 (listed

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 21 Cze 2005, 22:50:55 CEST

On Tue, 21 Jun 2005, Jakub Bogusz wrote:
> Trzeba by przetestować na fizycznych kartach albo porównać kod.
> Dodawanie bez sprawdzania to proszenie się o kłopoty.

Myślę, że ciężko by było znaleźć takie karty.

Natomiast nie rozumiem jakie porównywanie kodu masz na myśli, to
_całkowicie_ inne moduły - e100 jest pisany całkowicie od zera...