Błędy podczas nakładania pewnego patcha... wątpliwości

Krzysztof Królikowski krzysiek w network.en-crypt-ed.info
Śro, 22 Cze 2005, 12:58:19 CEST

Witam.

Zająłem się WindowMakerem na DEVELu. Jestem na etapie dostosowywania
łatek do bierzącego snapa. Natknąłem się na pewien problem.
Łatka WindowMaker-plmenu.patch się nie nakłada. Podejrzewam, że może to
mieć związek ze stroną kodową.
Łatka jest kodowana w standardzie ISO8859-2 a plik źródłowy w UTF-8.
Po przekodowaniu łatki do UTF-8 nałożyła się bez problemu. Więc co
zrobić? Commitować przekodowaną łatkę do CVSu, czy lepiej przekodować
dany plik źródłowy w specu tuż po %setup -q ?

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer