SOURCES: vyqchat.desktop (NEW) - desktop file for vyqchat

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Śro, 22 Cze 2005, 15:18:53 CEST

On Wednesday 22 of June 2005 13:37, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Zle.
> A co mu _kazales_ zrobic ?

Z tego co widziałem w niektórych patchach na desktop była ostatnia linia:
# vi: encoding=utf-8
To dodałem, zapisałem plik i ponownie go odczytałem, podmieniając literę. Jak
widać tak się nie da.,

> Hint: use iconv
> (niekiedy linia po linii, bo kazda moze miec inne kodowanie i wtedy taki vi
> wymieka)

Tak się właśnie zastanawiałem nad tym, ale myślałem, że z vim będzie prościej.
Teraz to mam nauczkę na przyszłość.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics