Linux psuje płyty.

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 23 Cze 2005, 00:19:22 CEST

On Wednesday 22 of June 2005 23:33, Piotr Szymanski wrote:

> cdrecord: If you have unexpected problems, please try Linux-2.4 or Solaris.

Solarisa moze nie instaluj, ale czy sprawdzałeś na jajku 2.4?
Ja miałem  LTR-48246S i nie miałem z nim żadnych kłopotów z nagrywaniem spod
k3b czy xcdroast. Płyta tak samo VIA. Tylko, że ja nagrywam po ATAPI a nie
przez emulacje SCSI.

poozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics