netpanzer.spec

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 23 Cze 2005, 00:34:45 CEST

Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale instalka tworzy pliki
 %{_datadir}/%{name}/units/pics/pak/pics/pak/WolfTSSD.pak not
 %{_datadir}/%{name}/units/pics/pak/WolfTSSD.pak
czyli powtarza dwa razy katalog /units/pics
Tak samo dzieje sie dla niektorych innych katalogow i gra sie nie odpala. Ja
nie chce tego poprawiać na chama przez mv, a nie potrafie znaleźć powód
dlaczego tak dziwnie te katalogi są tworzone.
Drugi problem to jest to, że pliki do datadir są tworzone bez katalogu
netpanzer, który tymczasowo obszedłem.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics