Niedziałająca klawiatura HP nx9005

Sławomir Brandt bondpld w bonder.org
Czw, 23 Cze 2005, 21:20:09 CEST

Próbuje zainstalować Ac na laptopie HP compaq nx9005 z procesorem
athlon. Próbowałem instalować z i686 oraz z i386, ale zaiweszał się przy
ładowaniu ide-disk. Spróbowałem z mini-iso dla athlona, tutaj nie było
problemów do czasu gdy skączyła się instlacja i trzebabyło nacisnąć
ENTER aby zrebootować no i klawiatura nie działała.
Po twardym restarcie wszystki się ładuje, ale klawiatura dalej nie
działa.
Loguje sie przez SSH i ładuje moduły usbhid i usbkbd, ale dalej nic.
Na próbe zainstalowałem Ra i tam nie było żadnych problemów, jak w
przypadku Ac.
Dodatkowo w lilo wpisałem
init=/bin/bash, ale też klawiatura nie zadziałała.
Czy ktoś ma może takiego laptopka i u niego działa?

Bonder