SPECS: fftw.spec - single precision library added (needed by

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Sob, 25 Cze 2005, 00:15:39 CEST

On Friday 24 of June 2005 23:55, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A moze ktos powinien sobie memtesta puscic ?

Podejrzewam, że to nie sprawa pamieci tylko kwestia obsługi vi bez patrzenia
się na klawiaturę i robienie czegoś automatycznie. Problemy z pamięcią raczej
by nie kaszaniły plików tylko powodowały niestabilne działanie systemu, a ten
akurat jeszcze się trzyma. Drugi błąd był wynikiem kombinowania z opcjami
setup, a ja nie mam podświetlania spacji i nie zauważyłem.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics