mm3d

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Sob, 25 Cze 2005, 19:16:05 CEST

On Saturday 25 of June 2005 16:30, Lukasz Glebicki wrote:
> Czy to co poniżej znajduje się jest złe:
>
> %{__make} install \
>         DESTDIR=$RPM_BUILD_ROOT \
>        datadir=$RPM_BUILD_ROOT%{_datadir} \
>        DOCDIR=$RPM_BUILD_ROOT%{_datadir}/doc/%{name}-%{version}

Odpowiem sam sobie. Zamiast DESTDIR ustawiłem bindir i make install się
poprawnie wykonał. Tylko nie rozumiem czemu gdy poda się DESTDIR, robią się
takie szopki?

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics