mm3d

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Sob, 25 Cze 2005, 20:14:44 CEST

On Saturday 25 of June 2005 19:37, Jakub Bogusz wrote:

> A samo DESTDIR, bez reszty?
>
> W poprzedniej wersji widocznie DESTDIR nie było do końca obsługiwane
> i stąd dodatkowe przekazywanie datadir i DOCDIR z $RPM_BUILD_ROOT.

Jak się usunie reszte to nie będzie wersji programu w datadir i doc. Obszedłem
to tak, że usunąłem DESTDIR i dodałem datadir i pakiet się poprawnie
zbudował.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics