SPECS: alsa-modular-synth.spec - up to 1.8.7 - BR: clalsadrv-devel...

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Nie, 26 Cze 2005, 18:51:30 CEST

On Sunday 26 of June 2005 18:33, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> ładny update :\ coś tu chyba jest nie tak? czy inne twoje zmiany też
> noszą charakter sabotażu? proszę, zwracaj uwagę większą na to co robisz.

Mogłem któregoś patcha nie wrzucić. Zaraz to sprawdzę.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics