SPECS: alsa-modular-synth.spec - up to 1.8.7 - BR: clalsadrv-devel...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 26 Cze 2005, 19:12:32 CEST

On Sun, 26 Jun 2005 18:57:36 +0200
Lukasz Glebicki <lukaszgl w post.pl> wrote:

> Nie wrzucilem swojego patcha za co przepraszam, jednak zanim mnie osądzisz o
> sabotaż poczekaj na moją odpowiedź, bo żeby zbudować alsę to ja musiałem
> wrzucić nowego speca (clalsadrv) i poprawić fftw tak aby obsługiwał także
> pojedyńczą a nie tylko podwójną precyzję.

nie chodzi o to co robisz, tylko jak robisz. a widzę, że rozrzut masz
duży więc stąd powątpiewanie, że robisz to dobrze.

> jak widzę wrzuciłeś już poprawkę tego patcha. Było poczekać na moją odpowiedź.

dlaczego miałbym uzależniać działanie pakietu od warunków losowych? ;)

--
Fryderyk Dziarmagowski