SPECS: geninitrd.spec - R: mdadm itself, too.

Wto, 28 Cze 2005, 09:59:52 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Go=B3aszewski?= wrote:

> Moment - a co chcesz więcej? Chodzi tylko o kolejność instalacji, a nie o
> instalowanie mdadm na systemach gdzie to jest absolutnie zbędne.

No to bedziesz mial kolejnosc:

mdadm-initrd
geninitrd
mdadm

O to coi chodzilo ?

> Skoro mdadm będzie kofliktował ze starszą wersją mdadm-initrd to nie
> będzie możliwości instalacji geninitrd przed mdadm.

Dlaczego? Skoro bedzie to instalacja nowego systemu, gdzie nie bedzie ani
zadnego mdadm ani geninitrd ?

To popraw tak, by nie psuc instalatora.

  phone (48)(58) 347 14 61