SPECS: geninitrd.spec - R: mdadm itself, too.

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 28 Cze 2005, 11:28:39 CEST

> Zejdz na ziemie i poczytaj ten watek od poczatku.

Na ziemi ostatnio rzadko bywam :( Wyladaowac planuje dopiero w okolicach
  poczatku lipca.

> Chodzi o usuniecie zaleznosci, ktore to usuniecie popsuje instalator.

Tyle to wiem. Tylko nie moze do mnie dotrzec czemu ma to popsuc
instalator (malo sypiam ostatnio, moge nie zauwazac rzeczy oczywistych).
Jedyne co mi przychodzi do glowy, to ze instalacja moze sie wywrocic lub
wogole nie ruszysc z powodu blednych zaleznosci i konieczne znow bedzie
manipulowanie zestawami paczek w instalatorze zeby to obejsc.

M.