SPECS: geninitrd.spec - R: mdadm itself, too.

Marcin Król hawk w limanowa.net
Wto, 28 Cze 2005, 13:29:26 CEST

> Dać poldkowi z instalatora 2 porcje pakietów (pass1 i pass2). Zresztą - to
> już od dawna byłoby wskazane, bo ciężko było wyczuć kiedy np. glibc się
> zainstaluje.
>
> W pass1 poszłyby rzeczy typu basesystem, mdadm(jeżeli instalacja z
> raid-em), glibc, etc
> W pass2 byłoby geninitrd, kernel i caaaała reszta.

Z powodu mdadm rozbijac karmienie poldka na dwa lub wiecej etapow? To ja
juz go wole zawsze instalowac w zestawie base. Poza tym (sytuacja czysto
hipotetyczna, pewnie malo realna) niech cos z pass1 bedzie w konflikcie
z pakietem X wybranym przez uzytkownika do zainstalowania. Instalacja
sie wysypie w polowie, a w chwili obecnej wysypie sie odrazu przed
rozpoczeciem instalacji paczek.

M.