spec KOffice 1.4

Enleth enleth w enleth.com
Śro, 29 Cze 2005, 03:39:07 CEST

Jedno pytanie - ktoś już może aktualizuje speca KOffice do 1.4? Pytam, bo nie
chcę robić czegoś, w czym już ktoś grzebie, a KOffice 1.4 mi potrzebny, to
stwierdziłem że jutro (w sumie, już dzisiaj) zaktualizuję speca...
Jak jest wolny i dobrze mi pójdzie, będzie w ciągu najbliższych kilkunastu
godzin, mam nadzieję że spełniający standardy dystrybucji ;)

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}