Dedykowany Instalator

Radosław Kintzi radek w rakin.eu.org
Śro, 29 Cze 2005, 09:47:06 CEST

Marcin Król napisał(a):

>Do wygenerowania installera potrzebujesz:
>
>1. kernel24-BOOT kompilowanego na modyfikowanym konfigu
>2. statycznego busyboxa kompilowanego na modyfikowanym konfigu
>3. statycznie skompilowanych w srodowisku uClibc paczek uzywanych przez
>instalator

Kiedyś widziałem do tego HOWTO, a teraz nie mogę tego znaleźć. Było w
nim ładnie opisane jakie paczki trzeba przekompilować w jakim chroocie
({non,}-uClibc). Masz jakiś pomyśł, gdzie to leży? Jeżeli masz gotowe
takie paczki i możesz wystawić to poproszę.

>Nie da sie tego szybko zrobic :) Uzycie starych paczek nie wchodzi w
>gre, installer by sie sypal. Ale jak koniecznie chcesz to moge gdzies
>wystawic aktualne paczki. Musze tu zaznaczyc, ze przy aktualnych ujawnil
>sie gdzies (nie moge zlokalizowac, ale obstawiam poldka lub kernel)
>memleak i installer czasem lubi sie wysypac bo zjada caly ram i kernel
>zaczyna ubijac procesy.

Często pojawia się ten błąd? Jest jakaś szansa, że za trzecim razem się uda?