rc-scripts a duzo adresow na interfejsie

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 30 Cze 2005, 00:30:04 CEST

Dnia 30-06-2005, czw o godzinie 00:12 +0200, Paweł Gołaszewski
napisał(a):

> Jeżeli tylko się nie wywali przez IF_PRIM_IP to chyba to byłby dobry
> pomysł...

IF_PRIM_IP wyciągasz osobno i szukasz odpowiedniego IP wcześniej, potem
wszystkie przetwarzasz powyższym.

Swoją drogą, czy tylko u mnie opcje typu ESSID zarezerwowane są dla
interfejsów ethX i nie są parsowane dla wlan0?

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>