SOURCES: linux-2.4-netlink-leak.patch (NEW) - fix netlink sockets ...

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 1 Mar 2005, 09:08:59 CET

Dnia 28-02-2005, pon o godzinie 14:57 +0100, qboosh napisał(a):
> Author: qboosh                       Date: Mon Feb 28 13:57:58 2005 GMT
> Module: SOURCES                       Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - fix netlink sockets leak
>
> ---- Files affected:

Nie wiem czy to moze byc to, ale mam straszliwe problemy z mysqlem i
amavisem.
Dziala strasznie wolno, obciazajac maszyne.
Problem pojawia sie tylko na polaczeniach lokalnych
poprzez /var/lib/mysql/mysqld.sock

wygenerowanie 8M tabeli zdalnie trwa < 1s a lokalnie ponad 10s i
obciazenie mysql wzrasta do 99%

Poprzednia maszyna athlon 2.2 + dysk ATA wyrabiala sie ok.
Teraz P4 3.0 ht + dysk SATA (zmienielem tylko kernel z 2.4.20 na
2.4.29smp z ra-test) i jest gorzej.

Pytanie. Czy kernel ten poszedl na buildery, jaki branch gdzie to jest
zalatane.

Czy mam sobie sam zrobic builder i puscic ?

TiweK