SOURCES: linux-2.4-netlink-leak.patch (NEW) - fix netlink

Wto, 1 Mar 2005, 22:27:10 CET

Jakub Bogusz wrote:

> kernel24 na HEAD, ale jeszcze nie - jeszcze został do rozwiązania
> problem z grsecurity, które (znowu!) powoduje losowe wywalanie binarek
> uruchamianych za pośrednictwem ld.so uruchamianego jako program
> (istotne przy budowaniu glibca - i właściwie tylko tym).

Nie wiem, czy to moze miec zwiazek, ale od czasu przejscia na Ac obserwuje
zwisy systemu prawdopodobnie wywolane memleakami, ktore dziwnie regularnie
pojawiaja sie po intensywnym uzywaniu mathematiki (opartej o libc5).
(odpalone wczesniej programy dzialaja, ale ZTCP proba zaalokowania
jakiejkolwiek pamieci przez kernel konczy sie bledem - takie przynajmniej sa
ostatnie komunikaty w syslogu).

Mam 4GB RAM + 12 GB swap.
kernel z main.

  phone (48)(58) 347 14 61