gpgme-1.0.2-2 z test

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 1 Mar 2005, 23:42:39 CET

Dnia wtorek, 1 marca 2005 23:24, Tomasz Olszewski napisał:

> Czy fakt, że trafił do test nie oznacza, że planowane jest jego
> przeniesienie do ready i dalej? Sądziłem, że test to taki przedsionek dla
> niesprawdzonych jeszcze pakietów ;)

Może i kiedyś takie plany były, ale żeby ktoś to w praktyce wprowadził to nie
zauważyłem...
Test w AC to test i przeważnie nic się z pakietami tam dalej nie dzieje, no
chyba że ktoś je puści do ready (czyt. jeszcze raz przebuduje)

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban