GNOME 2.9.92 na i686

Paweł S pawcio-s w go2.pl
Śro, 2 Mar 2005, 00:37:24 CET

On Wed, 2 Mar 2005 00:02:09 +0100
Artur Frysiak <wiget w pld-linux.org> napisał(a):

> Witam.
> Chętnych do testowania GNOME 2.10.0 RC1 na platformach kompatybilnych z
i686
> zapraszam na:
> http://artur.frysiak.net/PLD/RPMS/
>
> Pozdrawiam
> PS: Adres dla poldka nie dla przeglądarki :-)

Czy indeksy są napewno poprawne ???
Bo po załadowaniu i odpaleniu poldka mam:

[root w HOME ~]# poldek
Wczytywanie http://artur.frysiak.net/PLD/RPMS/packages.dir.gz...
Przeczytano 839 pakietów
Usunięto 213 zdublowanych pakietów z listy dostępnych
błąd: Zapętlenie zależności: błąd: gnome-menus-libsbłąd:  <-
gnome-menusbłąd:  <- gnome-menus-libsbłąd:  <- bug-buddybłąd: błąd:
Zapętlenie zależności: błąd: evolutionbłąd:  <- evolution-addressbookbłąd:
<- evolutionbłąd: błąd: Zapętlenie zależności: błąd: evolutionbłąd:  <-
evolution-calendarbłąd:  <- evolutionbłąd: błąd: Zapętlenie zależności:
błąd: gnome-sessionbłąd:  <- gnome-splash-gnomebłąd:  <- gnome-sessionbłąd:

(ciach)

gnome-splash-gnomebłąd: błąd: Zapętlenie zależności: błąd:
gnome-themes-HighContrastLargePrintbłąd:  <- gnome-themes-HighContrastbłąd:
<- gnome-themes-HighContrastLargePrintbłąd: Wykryto 13 zapętleń zależności
Wczytywanie /root/.poldek-cache/packages.dir.dbcache.var.lib.rpm.gz...
Przeczytano 1245 pakietów

Witaj w poldkowym trybie interaktywnym. Wpisz "help" aby otrzymać pomoc.

poldek>

Tak ma być?

Pozdrawiam PawciooS